Göteborg helg!

Japp!,
nu är helgen slut och den gick aldeles för snabbt :(
jag hade komp ledigt hela fredagen sen på kvällen var det
jägers med cornelia,anna och rebecka det va ganska skojj, vi åkte hem
kl 12 så somnade väll runt ½ 2 -2 ngn gång  xD
sen nästa dag gick jag upp kl 6 på morgonen för vi skulle fira min lillebror marco
som fyller 12 år i dag den 30:onde men vi firade hnm en dag innan för han skulle
få en mobil och den behövde han i elgen för vi skulle vara på Liseberg.
Jaa sen var det då liseberg i går den 29:onde alltså och det var skojj vi var där
med Robert en bekant till min pappa sen vår kussin Malin som bor i Göteborg, vi
sov hemma hos Robert och hans fru och kom hem precis. I dag var vi på ett outlet i
Göteborg där jag köpte ett björnborg linne och marco och mamma kalsonger/trosor i björn borg
sen köpte mamma fyra plagg i reebok affären och marco fick ett par levi´s jeans.
På vägen tillbaka stannade vi i typ 20 min på ullared där köpte jag för ca 200 x))

skiit bra helg tack alla ! , jag avslutar med lite bilder :))<3

Jägers:



cornelia, rebecka, anna, jag



före fix !



efter fix!


Liseberg:




Den här bilden köpte vi x))



åkte många fler !, men har nt så mkt bilder ;)


Några av mina inköp:



btw: orka nt lägga upp på kläderna ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0