18/8 - 09


bilden är från färgan till finland jag SAKNAR!!
snart e det skola neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

i går träffade jag cornelia efter pizza bullarna och lite vid datorn sen va vi resten av dagen
vi rollade runt hela eslöv typ sen badade vi på badet och när vi hade badat klart kom
vi på att vi kunde sova över och ringde anna så sov vi tre över hemma hos mej och på kvällen
va vi i stallet och efter det va vi ute och gick runt lite i eslöv inget annat absolut inte ..  :p
nu har jag iaf vaknat och vi ligger och kollar på en film sen ska vi ner och käka.
forsättning följer.

fortsättning :
när vi hade käkat skulle dom hem jag följde med nelia hem för anna skulle till ven med sin familj
så jag och cornelia kollade på guldkompassen hemma hos henne men jag tkr nt den är så bra ;)
sen skulle dom äta och jag med så jag stack hem och åt ngn méxikansk köttfärs paj den va god ((:
sen ringde jag cornelia men då skulle hon till sin häst sunset joy som den heter men jag ville nt följa
med för jag har ändå vart där så många ggr , så jag tog lite fotton på en fjäril för den flög konstigt nog
aldrig i väg , den kanske var skadad!, men efter ett tag var det rättså långtråkigt att ta fotton på fjärilen så
jag tog en jogging tur på 8 km så kunde jag samtidigt testa mina rätt nya joggingbyxor och jogging linne
rätt nöjd med tiden :  efter 5 km : 20min  8km: 43min
och på joggingturen träffade man fredrik  . .hah ;D
sen efter min lilla joggingtur lagade pappa och jag tortelini (mums fillibaba)
sen bar det av till träningen som var rätt ok i dag, och nu sitter jag här och bara önskar att
sommarlovet hade kunnat gå lite... MYCKET långsammare!!!
hejdå ses efter döden som antagligen slutar ngn gång efter kl 13-15 i morron

Kommentarer
Postat av: emma

eyy länka mig också salomeee :(<33

2009-08-18 @ 17:44:47
URL: http://eemmaarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack sötnos !:D<3

2009-08-18 @ 21:26:46
Postat av: FREEDDDEE

jaja klart du träffa mig :) var ju själv ute i ellinge! haha

2009-08-19 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0